Michalina Ćmoch to absolwentka Dziennikarstwa i Marketingu Mody na London Metropolitan University w Wielkiej Brytanii. Jej specjalizacja to dziennikarstwo mody, stylizacja, PR i marketing. 

Podczas swoich lat na uczelni, studiując dwu fakultatywny kierunek, Michalina zdobyła wiedzę na temat branży mody, w tym: strategie marketingowe, PR, branding, visual merchandising i stylizacja. Jako student dziennikarstwa praktykowała również dziennikarstwo radiowo-telewizyjne jak i pisanie dla prasy, czy online. 

Michalina zajmowała się przede wszystkich dziennikarstwem mody i obejmowała stanowisko Features Editor w SOLE Magazine, który stworzyła na studiach jako jeden z projektów akademickich. Został on wyróżniony podczas dorocznego plebiscytu dla studentów dziennikarstwa na London Metropolitan University. Podczas tego samego konkursu została również laureatką w dwóch innych kategoriach: Best Profile i Best News Feature. 

W 2018 roku, Michalina została wyróżniona i otrzymała ofertę stażu w British Broadcast Coopertation (BBC) w Broadcasting House w Londynie. Podczas stażu asystowała w Newsroom. 

Pasja do mody towarzyszyła Michalinie od najmłodszych lat. Już jako 13-latka została wybrana Best Dressed Reader of The Day przez team amerykańskiego Teen Vogue co przerodziło się w późniejszą współpracę dla Teen Vogue online jako jedna ze 100 oficjalnych Teen Vogue Fashion Click Bloggers. W wieku 15 lat Michalina była również reporterem dla MK Fashion Magazine online.

W 2018 roku Michalina podjęła współpracę z brytyjską marką Topshop, przez którą została wybrana jako jej oficjalny ambasador podczas wprowadzania na rynek aplikacji Zyper.

Sztuki wizualne i wszechobecna moda odgrywają istotną rolę w jej życiu. Otaczające piękno świata, podróże i różnorodne kultury, inspirują ją do pisania i tworzenia unikatowych projektów.